MITAS E-07+ W OLEK MOTOCYKLE. RÓŻNICE W BIEŻNIKACH E-07 I NOWYM E-07+

MITAS E-07+ W OLEK MOTOCYKLE. RÓŻNICE W BIEŻNIKACH E-07 I NOWYM E-07+

Mitas E-07 jest jedną z najbardziej pożądanych przez motocyklistów, którzy kochają jazdę na drodze jak i w terenie.

Bieżnik E-07+ został opracowany w celu skutecznego zastąpienia wybranych rozmiarów znanych i niezwykle popularnych E-07. Zmodyfikowany bieżnik posiada większe przestrzenie między blokami, co ułatwia usunięcie błota, piasku oraz wody i zapewnia komfortową jazdę w każdych warunkach.

Czy mogę łączyć bieżniki E-07 z E-07+?

Testy na różnych motocyklach i w odmiennych warunkach pogodowych udowodniły, że opony E-07+ są w pełni kompatybilne z E-07 i mogą być łączone w parę.

Czy mogę łączyć opony standardowe z wersją Dakar?

Aby utrzymać optymalną wydajność jazdy, rekomendujemy stosowanie tej samej wersji na przód i tył. Jeśli jednak chcesz połączyć obie wersje, zalecamy wybranie wersji standardowej na przód a wersji Dakar na tył.

Czy bieżnik E-07 zostanie wycofany?

E-07 nie zostanie wycofany, zamierzamy jedynie zastąpić wybrane rozmiary E-07+.

Jakie rozmiary zostaną zastąpione przez E-07+?

W celu sprawdzenia, które rozmiary zostaną zastąpione nowszą wersją, proszę sprawdzić listę dostępnych rozmiarów.

Jakie ciśnienie w oponach jest rekomendowane?

Należy postępować zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi motocykla. Jeśli obniżysz ciśnienie w oponach do jazdy terenowej, nie zapomnij o regulacji i zwiększeniu ciśnienia w oponach podczas jazdy na drodze.

 

Mitas E-07+ w Olek Motocykle