GALFER UZUPEŁNIA OFERTĘ TARCZ SHARK® O NOWĄ PRZEDNIĄ PRZEZNACZONĄ DO MOTOCROSSU I ENDURO
Po niezwykle udanym wprowadzeniu tylnej tarczy Shark na rynek i zawody, GALFER po raz kolejny podniósł poprzeczkę, wprowadzając jego odpowiednik na przód. Oficjalna prezentacja odbyła się 17 czerwca na historycznym torze Ciglione della Malpensa we Włoszech w obecności ponad 15 dziennikarzy z głównych europejskich mediów off-roadowych, wraz z najlepszymi zawodnikami Galfer z Mistrzostw Świata Enduro i Motocross.
Podczas wydarzenia zawodnicy i dziennikarze mieli okazję przetestować przednie i tylne tarcze Shark w akcji w różnych warunkach jazdy i na różnym terenie, demonstrując ich wszechstronność i doskonałą wydajność.
Podczas dnia testowego dziennikarze i zawodnicy byli pod ogromnym wrażeniem zestawu tarcz Shark, zauważając, że zapewniają one precyzyjne i bezpieczne hamowanie przy znacznie lepszej sterowności i stabilności motocykla. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej konstrukcji tarczy, która nie tylko osiąga wysoką wydajność, ale także zwiększa rozpraszanie ciepła i zmniejsza zużycie przy bardzo niskiej wadze.
Główne zalety tarcz SHARK to między innymi:
– Niższa temperatura pracy – Disc Shark® drastycznie obniża temperaturę roboczą, o 30% w porównaniu z innymi wysokiej klasy tarczami dostępnymi obecnie na rynku.
– Niezrównana stabilność – nawet w najmniej sprzyjających warunkach temperaturowych tarcza Disc Shark® zachowuje stabilność.
– Maksymalna siła hamowania– tarcza Disc Shark® ma o 20% większą powierzchnię hamowania niż poprzednie tarcze, co zwiększa czas kontaktu klocka z nawierzchnią.
– Wydłużona żywotność klocków – Disc Shark® zwiększa żywotność klocków hamulcowych o 25-40% w normalnych warunkach.
Tajemnica sukcesu serii Galfer Shark, zarówno dla przednich, jak i tylnych tarcz hamulcowych, tkwi w innowacyjnej konstrukcji, wykorzystującej badania w celu zmaksymalizowania rozpraszania ciepła i zagwarantowania wyjątkowej wydajności w każdych warunkach.
Innowacyjna konstrukcja przedniej tarczy hamulcowej Shark nie tylko rozwiązuje problem przegrzewania się hamulców, ale także oferuje entuzjastom jazdy terenowej szereg konkretnych korzyści:
– Mocne, kontrolowane hamowanie – Disc Shark® gwarantuje mocne, precyzyjne hamowanie w każdej sytuacji, umożliwiając kierowcy całkowicie bezpieczne modulowanie siły hamowania.
– Zwiększone bezpieczeństwo – dzięki możliwości utrzymania stabilnego działania nawet w warunkach dużego obciążenia termicznego, Disc Shark® zapewnia większe bezpieczeństwo, zwłaszcza na stromych i trudnych zjazdach
– Najwyższa trwałość – zoptymalizowana konstrukcja Disc Shark® pomaga wydłużyć trwałość zarówno klocków hamulcowych, jak i samej tarczy, zmniejszając koszty konserwacji i zapewniając bardziej ekonomiczne wrażenia z jazdy w dłuższej perspektywie.
Wraz z przednią tarczą Shark, Galfer uzupełnił tę gamę produktów i ugruntował swoją pozycję w czołówce sektora komponentów hamulcowych do motocykli terenowych, oferując produkt, który jest w stanie spełnić najwyższe wymagania w zakresie wydajności, bezpieczeństwa i trwałości.
Nowa gama przednich i tylnych hamulców Disc Shark® jest dostępna dla głównych modeli motocykli terenowych marek KTM, Gas Gas, Husqvarna, Beta, Honda, Sherco, Yamaha, Stark i TM Racing. W drugiej fazie zostaną również opracowane dla modeli Kawasaki, Suzuki, Ducati i Rieju.
Tekst: Katarzyna Kożuchowska